10.08.2022

Nowy zakres usług świadczonych przez Infolinię SBR Bank

Szanowni Klienci,

informujemy, iż od 1 sierpnia zwiększyliśmy zakres usług świadczonych przez Infolinię naszego Banku.
Dzięki temu wiele spraw można załatwić bez konieczności przychodzenia do placówki Banku.

Dzwoniąc pod numer telefonu: 801 500 180 lub 86 216 11 90
przez 7 dni w tygodniu i 24h/dobę, bezpiecznie można min.:


  • odblokować lub zablokować dostęp do konta internetowego czy aplikacji mobilnej SBR Bank,
  • sprawdzić saldo i historię rachunku,
  • uzyskać wsparcie przy obsłudze systemu bankowości internetowej,
  • uzyskać informację o kosztach czy bieżącym oprocentowaniu produktów,
  • uzyskać wsparcie w przypadku awarii lub problemów technicznych z systemem Internet Bankingu czy aplikacji mobilnej,
  • zgłosić reklamację dotyczącą systemu bankowości internetowej czy aplikacji mobilnej,
  • uzyskać informację o lokalizacjach placówek bankowych czy bankomatów.

Zachęcamy do kontaktu z naszą Infolinią.


Uwaga!

Jednocześnie informujemy, że Infolinia  SBR Bank nie dzwoni do Klientów.
Nie prosi o podanie loginu i hasła do konta czy też nie namawia do instalacji dodatkowego oprogramowania na komputerze
czy telefonie.