Szanowni Klienci,
informujemy, iż od 1 sierpnia zwiększyliśmy zakres usług świadczonych przez Infolinię naszego Banku.
Dzięki temu wiele spraw można załatwić bez konieczności przychodzenia do placówki Banku.
Dzwoniąc pod numer telefonu: 801 500 180 lub 86 216 11 90
przez 7 dni w tygodniu i 24h/dobę, bezpiecznie można min.:
- odblokować lub zablokować dostęp do konta internetowego czy aplikacji mobilnej SBR Bank,
- sprawdzić saldo i historię rachunku,
- uzyskać wsparcie przy obsłudze systemu bankowości internetowej,
- uzyskać informację o kosztach czy bieżącym oprocentowaniu produktów,
- uzyskać wsparcie w przypadku awarii lub problemów technicznych z systemem Internet Bankingu czy aplikacji mobilnej,
- zgłosić reklamację dotyczącą systemu bankowości internetowej czy aplikacji mobilnej,
- uzyskać informację o lokalizacjach placówek bankowych czy bankomatów.
Zachęcamy do kontaktu z naszą Infolinią.
Uwaga!
Jednocześnie informujemy, że Infolinia SBR Bank nie dzwoni do Klientów.
Nie prosi o podanie loginu i hasła do konta czy też nie namawia do instalacji dodatkowego oprogramowania na komputerze
czy telefonie.