Informujemy, iż funkcjonalność portalu kartowego Kartosfera została rozszerzona o nowe funkcjonalności, dzięki czemu Użytkownicy kart mogą samodzielnie dokonywać czasowej blokady kart, jak również ich odblokowania. Funkcjonalność może być wykorzystywana w przypadku braku pewności Klienta o faktycznym zagubieniu karty.
Dla kart kredytowych Klienci mogą przeglądać historię transakcji z okresu ostatnich 13 miesięcy oraz pobrać wyciąg do kart kredytowych z tego okresu.
Został zmieniony również sposób logowania do Kartosfery, można nadawać wybrany przez siebie Login, zamiast używać jak dotychczas do logowania numer PESEL lub ID podmiotu karty dla nierezydentów ( czyli trzy cyfrowy nr BS-u/modulo Klienta np. 000/99999999). Dotychczasowy sposób logowania – PESEL jest również akceptowalny.
Nadal Klienci indywidualni SBR Bank mają możliwość samodzielnie:
- aktywować posiadane karty płatnicze,
- zastrzec posiadane karty płatnicze,
- zmienić kod PIN posiadanych kart płatniczych,
- wyączyć/ponownie włączyć funkcję płatności zbliżeniowych
(o ile karty posiadają funkcję zbliżeniową)
- aktywować zabezpieczenie 3D Secure
- zmniejszyć limity transakcyjne posiadanych kart płatniczych.
- zmienić numer telefonu wykorzystywany wyłącznie do obsługi portalu kartowego.
Portal dostępny jest pod adresem https://www.kartosfera.pl