BLIK w SBR Bank z aplikacją mobilną

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej.
Dzięki niemu możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz
    w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych.  Wystarczy, że w aplikacji SBR Bank wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • dokonać przelewu na telefon

Dla kogo jest BLIK?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w SBR Bank lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku

  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną SBR Bank (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store)

Jak aktywować BLIKA?

  1. Zainstaluj lub zaktualizuj do najnowszej wersji aplikację "SBR Bank" w sklepie Google Play, App Store.
  2. Zaloguj się do aplikacji i wejdź w opcje "Ustawienia".
  3. Wybierz opcję "BLIK" i przesuń suwakiem na tryb "Włączony", a następnie ZAPISZ ustawienia.
  4. Zaakceptuj dyspozycję wpisując e-PIN lub używając cech biometrycznych i korzystaj
    z usług BLIK.

BLIK - płać i wypłacaj wygodnie

Sprawdź jakie to proste

Płatności w sklepach lub
w Internecie:

  • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej SBR Bank
  • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga

    To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  • Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  • Podaj kwotę transakcji

  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej SBR Bank
  • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej SBR Bank poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga

   Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji
z BLIKIEM:

  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku.
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Pay.
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:

    - aktualizuj system operacyjny oraz aplikację SBR Bank
    - stosuj oprogramowanie antywirusowe,
    - stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe aktualizuj przeglądarki internetowe.

  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją SBR Bank i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja SBR Bank.

    Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie logując się do Internet Bankingu lub dzwoniąc na Infolinię Banku.

Nasze placówki

Nasze placówki

Wybierz oddział lub bankomat
Zamów rozmowę

Formularz kontaktowy


Informacja o przetwarzaniu danych osobowych rozwiń
Administratorem Twoich danych osobowych jest Spółdzielczy Bank Rozwoju z siedzibą przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 18-210 Szepietowo. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iodo@sbrbank.pl lub pisemnie (na adres siedziby Banku).

Twoje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym - podstawa przetwarzania danych: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.

Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do udzielenia Ci odpowiedzi.

Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie.
* Pole wymagane
Dane kontaktowe

Dane kontaktowe

Infolinia dostępna 24 h, 7 dni w tygodniu
Zobacz więcej
Sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych rozwiń
Aplikacja mobilna SBR Bank dostępna do pobrania
Aplikacja SBR na google play Aplikacja SBR w App store
Facebook Linkedin