W sieci jak w Banku: wirtualnie, wygodnie
i wiarygodnie.

Bank ma zawsze dawać poczucie bezpieczeństwa. Również w internecie. Strona www to taka sama część banku jak oddział czy skarbiec. Ta sama rzetelność, zaufanie, ci sami ludzie. Nasi klienci, wchodząc na www.sbrbank.pl, powinni czuć się tak samo, co gdy wchodzą do budynku czy do nas dzwonią Osobiście, telefonicznie, maile czy przez stronę — to zawsze ten sam, sprawdzony bank.
Zapytaj o bankowość internetową

Nowoczesność ma adres „sbrbank.pl”

Bankowość internetowa SBR Bank to najwygodniejszy sposób na osobiste i rodzinne finanse.

Płacisz telefonem, aplikacje pomagają Ci w pilnowaniu rachunków, robisz zakupy w sklepach internetowych i na bieżąco wiesz, co dzieje się na koncie.

Internet to część rzeczywistości.
Użyj go dla swojej wygody.


Dlaczego my?

  • Jesteśmy bankiem spółdzielczym: łączymy globalną jakość i lokalną, przyjazną obsługę
  • Jesteśmy objęci Bankowym Funduszem Gwarancyjnym
  • Jesteśmy członkiem ogromnej polskiej grupy bankowej BPS
  • Oferujemy bardzo konkurencyjne oprocentowanie 
  • Reprezentujemy w 100% polski kapitał

Jak uruchomić bankowość internetową:

Przyjdź do dowolnej placówki SBR Bank i wypełnij krótki wniosek.
Aplikacja da Ci dostęp do posiadanych rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych, oszczędnościowych, lokat i kredytów.

Aby płatności internetowe działały prawidłowo, Twój telefon musi posiadać system Android 4.4 lub nowszy oraz technologię bliskiej komunikacji NFC. 

Jeśli nie jesteś pewien, czy Twój telefon będzie obsługiwał płatności, podaj nazwę modelu pracownikowi banku. Sprawdzimy!


Chronimy naszych Klientów

Bankowość internetowa w SBR Bank to najnowsze technologie
wykorzystywane przez światowe instytucje finansowe.
Możesz czuć się bezpiecznie:

Ochrona transmitowanych danych oparta jest na nowoczesnych standardach ochrony przekazu informacji w Internecie. Dane przesyłane pomiędzy komputerem klienta a informatycznym systemem bankowym, przekazywane są w postaci zaszyfrowanej, przy użyciu certyfikatu SSL Extended Validation, co zapewnia gwarancję tajności ich transmisji.
Czynności związane z obsługą przelewów wymagają podania kodu kontrolnego. Kody te są udostępniane Klientom w formie pojedynczych haseł wysyłanych SMSem. Jeden kod może zautoryzować tylko jedną operację.

Zasady bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej

Technologia nie zastąpi uważności. Samo rozwiązanie może być bezpieczne, ale ważne jest też stosowanie zasad, które pozwalają je wykorzystać.
Zabezpieczenia sieci są jak zamek — może być najlepszy, ale nie pomoże, jeśli zapomnieliśmy przekręcić klucz.
 
sprawdź, czy połączenie jest bezpieczne (czyli czy adres zaczyna się od https://, a nie http://, a na pasku adresu widać ikonę kłódki)
 
sprawdź, czy certyfikat zgadza się z nazwą strony (kliknij na kłódkę i zobacz, czy w certyfikacie jest nazwa strony, na którą chciałeś wejść)
 
chroń swoje hasła i zmieniaj je regularnie
 
nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych
 
nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
 
podawaj hasła wyłącznie, aby autoryzować transakcję
 
nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu (kłódki/https://)
 
zanim podasz hasło, sprawdź certyfikat strony

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości

Skontaktuj się z przedstawicielem banku albo uruchom ponownie stronę i przeglądarkę.

Bank nigdy nie prosi o Twoje hasło czy dostęp do konta. Jeśli widzisz taką wiadomość, prawdopodobnie jest to oszustwo.

Jesteśmy dobrym miejscem na Twoje finanse.
Porozmawiajmy, to do niczego nie zobowiązuje.
Dowiedz się więcej

Nasze placówki

Nasze placówki

Wybierz oddział lub bankomat
Zamów rozmowę

Formularz kontaktowy


Informacja o przetwarzaniu danych osobowych rozwiń
Administratorem Twoich danych osobowych jest Spółdzielczy Bank Rozwoju z siedzibą przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 18-210 Szepietowo. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iodo@sbrbank.pl lub pisemnie (na adres siedziby Banku).

Twoje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym - podstawa przetwarzania danych: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.

Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do udzielenia Ci odpowiedzi.

Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie.
* Pole wymagane
Dane kontaktowe

Dane kontaktowe

Infolinia dostępna 24 h, 7 dni w tygodniu
Zobacz więcej
Sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych rozwiń
Aplikacja mobilna SBR Bank dostępna do pobrania
Aplikacja SBR na google play Aplikacja SBR w App store
Facebook Linkedin