Szybkie, bezpieczne i wygodne transakcje.

Dzięki partnerskiej współpracy pomiędzy Amazfit i Mastercard oraz z wdrożeniu technologii NFC, Zepp Pay umożliwia powiązanie jednocześnie do ośmiu kart bankowych z Amazfit Balance, w celu dokonania płatności zbliżeniowej bezpośrednio z nadgarstka.
Opcja płatności zbliżeniowych wymaga zabezpieczenie smartwatcha hasłem.

Twój smartwatch,
Twoje centrum stylu życia.

 Twój smartwatch Amazfit jest już ważną częścią Twojego codziennego życia, dbając o Twoje zdrowie i aktywność. Teraz, po dodaniu Zepp Pay, możesz przejąć kontrolę nad swoimi finansami, harmonogramem i dobrym samopoczuciem, a wszystko to za pomocą jednego urządzenia.

Zbalansowanie wszystkich ważnych aspektów życia jest możliwe dzięki najlepszemu smartwatchowi lifestyle'owemu: dzięki nowemu Amazfit Balance.

Jak korzystać z Zepp Pay?

Pobierz aplikację Zeppna telefon z systemem Android lub iOS.

Zanim więc będziesz mógł aktywować Zepp Pay, musisz najpierw włączyć funkcję Blokada Opaski na urządzeniu Amazfit Balance, która aktywuje się po zdjęciu smartwatcha z nadgarstka, dzięki temu zabezpieczysz dostęp do urządzenia i swoje transakcje, ustawiając hasło.

Aby to zrobić, otwórz aplikację Zepp i przejdź do: Profil > Moje urządzenia > Amazfit Balance > Ustawienia zegarka >
Blokada i Hasło po zdjęciu

Jak dodać kartę Mastercard?

Krok 1
Otwórz Zepp Pay w aplikacji Zepp.
Profil > Moje urządzenia > Amazfit Balance >Ustawienia aplikacji > Zepp Pay.

Krok 2
Dodaj swoją kartę Mastercard.

Krok 3
Wprowadź dane karty i zaakceptuj Regulamin.

Krok 4
Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby podłączyć i aktywować kartę.

Krok 5
Twoja Karta jest gotowa.

Jak używać Zepp Pay na swoim Amazfit Balance?

Krok 1
Uzyskaj dostęp do Zepp Pay wybierając z listy menu aplikacji, kart skrótów lub poprzez dwukrotne wciśnięcie koronki.

Krok 2
Wybierz i włącz swoją kartę płatniczą - przed dokonaniem płatności.

Krok 3
Przytrzymaj w pobliżu czytnika, aby dokonać płatności w ciągu 60 sekund.

Najczęściej zadawane pytania

Z jakimi urządzeniami Amazfit działa ZEPP Pay

   Listę urządzeń znajdziesz tu: ZEPP-PAY (amazfitpolska.pl)


Jak zacząć korzystać z Zepp Pay?

  • Pobierz aplikację Zeppna telefon z systemem Android lub iOS.

  • W aplikacji Zepp wybierz funkcję Profil > Moje urządzenia > Ustawienia zegarka > Blokada i Hasło po zdjęciu aby ustanowić kod PIN.

  • W aplikacji Zepp wybierz funkcję Profil > Moje urządzenia > Ustawienia aplikacji > Zepp Pay.

  • Wprowadź dane karty, zaakceptuj warunki korzystania z usługi.

  • Potwierdź dodanie karty kodem SMS Jak płacić zegarkiem z ZEPP Pay Na swoim zegarku wybierz aplikacje płatniczą i kartę, w ciągu 60 sekund przyłóż do terminala płatniczego. Gotowe!


Jak płacić zegarkiem z ZEPP Pay?

Na swoim zegarku wybierz aplikacje płatniczą i kartę, w ciągu 60 sekund przyłóż do terminala płatniczego. Gotowe!


Które karty mogę dodać do ZEPP Pay?

Do ZEPP Pay Możesz dodać dowolną kartę Mastercard wydaną przez Bank z Grupy BPS.


Gdzie można płacić ZEPP Pay?

Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. 


Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.


Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić ZEPP Pay?

Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.


Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

Tak, w aplikacji można zarejestrować kilka kart.

Nasze placówki

Nasze placówki

Wybierz oddział lub bankomat
Zamów rozmowę

Formularz kontaktowy


Informacja o przetwarzaniu danych osobowych rozwiń
Administratorem Twoich danych osobowych jest Spółdzielczy Bank Rozwoju z siedzibą przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 18-210 Szepietowo. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iodo@sbrbank.pl lub pisemnie (na adres siedziby Banku).

Twoje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym - podstawa przetwarzania danych: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.

Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do udzielenia Ci odpowiedzi.

Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie.
* Pole wymagane
Dane kontaktowe

Dane kontaktowe

Infolinia dostępna 24 h, 7 dni w tygodniu
Zobacz więcej
Sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych rozwiń
Aplikacja mobilna SBR Bank dostępna do pobrania
Aplikacja SBR na google play Aplikacja SBR w App store
Facebook Linkedin